contractul de service

"te scapă de griji"

Incheierea unui contract de service este o obligatie ce revine agentului economic conform legislatiei in vigoare, de aceea firma noastra va propune un abonament de service conceput astfel incat dvs. sa profitati de servicii de calitate si sa economisiti timp si bani. Asiguram mentenanta echipamentelor fiscale, prin tehnicieni bine pregatiti care va vor oferii suport tehnic si legislative, pentru rezolvarea oricarei probleme.

Serviciile oferite GRATUIT în prețul contractului de service sunt următoarele:

Automatizare a depunerilor la anaf

Generarea fisierelor XML in vederea depunerii lor la ANAF de catre utilizator

SERVICE NELIMITAT CU DEPLASARI INCLUSE

Transportul si deplasarea tehnicianului de service ori de cate ori este necesar (NELIMITAT) la punctul de lucru

solutionare in 24h

Remedierea defectiunilor in maxim 24h de la inregistrarea solicitarii

Asistenta telefonica

Va oferim asistenta telefonica si prin internet de L-V 9.00-18.00 si S 9.00-15.00

livrare consumabile

Asiguram livrarea consumabilelor la punctul de lucru sau adaugarea de articole suplimentare in casa de marcat

instruire

Asiguram instruirea si reinstruirea personalului

modificari

Modificarea cota TVA sau ora

notificari legislative

Va aducem la cunostinta toate modificarile legislative din domeniu prin email

urgente in caz de control

Interventie imediata si gratuita la cererea organelor de control

REVIZIE

Revizie anuala gratuita

reduceri

Reducere de 20% la piesele de schimb iesite din garantie

inlocuire piese

Manopera gratuita la inlocuirea pieselor post garantie.

RECUPERARE FISIERE .XML

Asiguram recuperarea fisierelor .xml netransmise la ANAF

VERIFICARI TEHNICE LUNARE

Verificam lunar transmiterea datelor catre ANAF

Call Now Button
Deschide chat
Scrie-ne pe Whatsapp!
Salutare,
Ne poti scrie si pe Whatsapp!